sobota, 4 lutego 2012

1.

Bardzo spodobał mi się pomysł z wyzwaniem czytelniczym Z półki – wyzwanie czytelnicze 2012



Przyłączam się z ochotą, mam nadzieję, ze podołam wyzwaniu, a oto moja lista:

1. Jilliane Hoffman - Ostatni świadek
2. Joyce Carol Oates - Zabiorę Cię tam
3. Emily Giffin - Coś pożyczonego
4. Helen Fielding - Dziennik Bridget Jones
5. Helen Fielding - Bridget Jones. W pogoni za rozumem
6. Nicci French - Bezpieczny dom
7. Jane Austin - Duma i uprzedzenie
8. Jane Austin - Dziwne losy Jane Eyre
9. Elizabeth Adler - Lato w Toskanii
10. Sidonie-Gabrielle Colette - Klaudyna w szkole. Klaudyna w Paryżu.
11. Sidonie-Gabrielle Colette - Małżeństwo Klaudyny. Klaudyna odchodzi.
12. Sidonie-Gabrielle Colette - Dom Klaudyny.

Raczej nie zachowam takiej kolejności, najważniejsze, że wymienione książki już nie będą "krzyczeć" z półki ;)
Może zechce mnie ktoś zdopingować ? Życzę wszystkim uczestnikom wyzwania wielu miłych chwil z książką. Pozdrawiam gorąco.

1 komentarz:

  1. I love Jane Austen and Colette, but also the sud american writers such as Gabriel Garcia Marquez.

    OdpowiedzUsuń